Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Isuzu D-MAX I Platforma / podwozie (TFR, TFS) 2.5 DiTD 4x4 (2006.10-2012.10) 136km » 8EL 011 711-801 hella
wybrany samochód: 
Isuzu D-max I Platforma / Podwozie (tfr, Tfs) 2.5 Ditd 4x4 (2006.10-2012.10) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 8EL 011 711-801 HELLA

8EL 011 711-801 Alternator HELLA
hella 8EL 011 711-801
Alternator 8EL 011 711-801
8EL 011 711-801
564.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:3 szt.
:1 szt. wysyłka Piątek

    Ocena:
numery handlowe:

CA1834IR, CA1865IR

numer części:

8EL 011 711-801

dostawca:

HELLA

Status produktu: Normalny
Nowa część bez depozytu
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]150
Koła pasowez kołem pasowym wolnobieżnym
Ø koła pasowego [mm]54
Ilość żeber6
niewymagany zwrot starej części
nr EAN4082300395969
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 011 711-801 HELLA

Koszt kaucji: 36.25 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Alternator (14V, 150A) pasuje do: VOLVO C30, C70 II, S40 II, V50, FORD C-MAX, FIESTA V, FOCUS C-MAX, FOCUS II, FOCUS II/KOMBI, FUSION, KUGA I, MAZDA 3 1.6D/2.0D 10.03-05.13
numery OEM:
FORD      1 229 258
FORD      1 229 259
FORD      1 255 711
FORD      1 255 712
FORD      1 477 737
FORD      1 477 738
FORD      1 708 322
FORD      3M5T10300PB
FORD      3M5T10300PC
FORD      3M5T10300PD
FORD      3M5T10300YB
FORD      3M5T10300YC
FORD      3M5T10300YD
MAZDA      Y601-18-300
MAZDA      Y601-18-300A
VOLVO      3 066 706 7
VOLVO      3 066 706 8
VOLVO      3 079 542 2
VOLVO      3 079 542 3
VOLVO      3 600 059 8
VOLVO      3 600 059 9
VOLVO      3 605 099 7
VOLVO      8 603 182
VOLVO      8 666 579

Zastosowanie Alternator 8EL 011 711-801 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.