Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Audi A4 B8 (8K2) 2.0 TFSI flexible fuel quattro (2009.11-2015.12) 180km » 8EL 011 712-051 hella
wybrany samochód: 
Audi A4 B8 (8k2) 2.0 Tfsi Flexible Fuel Quattro (2009.11-2015.12) 180km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 8EL 011 712-051 HELLA

8EL 011 712-051 Alternator HELLA
hella 8EL 011 712-051
Alternator 8EL 011 712-051
8EL 011 712-051
586.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

8EL 011 712-051

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Nowa część bez depozytu
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]120
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm]57
Ilość żeber5
niewymagany zwrot starej części
nr EAN4082300712049

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 011 712-051 HELLA

Koszt kaucji: 36.25 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Alternator (14V, 120A) pasuje do: OPEL ASTRA G, SIGNUM, SPEEDSTER, VECTRA B, VECTRA C, VECTRA C GTS, ZAFIRA A, ZAFIRA B, SAAB 9-3, 9-3X 1.8-2.2 06.00-02.15
numery OEM:
OPEL      13129850
OPEL      13229988
OPEL      24430294
OPEL      24455914
OPEL      62 04 112
OPEL      62 04 119
OPEL      62 04 173
OPEL      62 04 270
OPEL      91 31 264
OPEL      91 99 574
OPEL      93172080
OPEL      93176035
OPEL      93190828
SAAB      12 76 273 0
VAUXHALL      13129850
VAUXHALL      13229988
VAUXHALL      24430294
VAUXHALL      24455914
VAUXHALL      62 04 112
VAUXHALL      62 04 119
VAUXHALL      62 04 173
VAUXHALL      62 04 270
VAUXHALL      91 31 264
VAUXHALL      91 99 574
VAUXHALL      93172080
VAUXHALL      93176035
VAUXHALL      93190828
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 8EL 011 712-051 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów