Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Citroën C4 GRAND PICASSO II (DA_, DE_) 1.6 BlueHDi 120 (2014.07-???) 120km » 8EL 011 712-851 hella
wybrany samochód: 
Citroën C4 Grand Picasso Ii (da_, De_) 1.6 Bluehdi 120 (2014.07-???) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 8EL 011 712-851 HELLA

8EL 011 712-851 Alternator HELLA
hella 8EL 011 712-851
Alternator 8EL 011 712-851
8EL 011 712-851
715.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

8EL 011 712-851

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Nowa część bez depozytu
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]120
Koła pasowez kołem pasowym wolnobieżnym
Ø koła pasowego [mm]54
Ilość żeber6
niewymagany zwrot starej części
nr EAN4082300768091

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 011 712-851 HELLA

Koszt kaucji: 36.08 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Alternator (14V, 120A) pasuje do: ALFA ROMEO 159, BRERA, GIULIETTA, MITO, SPIDER, FIAT BRAVO, BRAVO II, CROMA, DOBLO, DOBLO CARGO, DUCATO, GRANDE PUNTO, LINEA, PUNTO EVO, TIPO 1.6D-2.0D 06.05-
numery OEM:
ALFA ROMEO      51793678
ALFA ROMEO      51817369
ALFA ROMEO      51820624
ALFA ROMEO      51854902
ALFA ROMEO      52003507
FIAT      51793678
FIAT      51817369
FIAT      51820624
FIAT      51854902
FIAT      52003507
LANCIA      51793678
LANCIA      51817369
LANCIA      51820624
LANCIA      51854902
LANCIA      52003507
OPEL      1202272
OPEL      1204456
OPEL      95511968
OPEL      95520024
OPEL      95524556
VAUXHALL      1202272
VAUXHALL      1204456
VAUXHALL      95511968
VAUXHALL      95520024
VAUXHALL      95524556
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 8EL 011 712-851 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów