Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Audi A6 C5 Avant (4B5, 4B6) 2.5 TDI quattro (1997.12-2005.01) 150km » 8EL 011 713-071 hella
wybrany samochód: 
Audi A6 C5 Avant (4b5, 4b6) 2.5 Tdi Quattro (1997.12-2005.01) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 8EL 011 713-071 HELLA

8EL 011 713-071 Alternator HELLA
hella 8EL 011 713-071
Alternator 8EL 011 713-071
8EL 011 713-071
764.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

8EL 011 713-071

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Nowa część bez depozytu
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]140
Koła pasowez kołem pasowym wolnobieżnym
Ø koła pasowego [mm]60
Ilość żeber6
niewymagany zwrot starej części
nr EAN4082300768237

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 011 713-071 HELLA

Koszt kaucji: 36.08 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Alternator (14V, 140A) pasuje do: CHEVROLET CRUZE, TRAX, OPEL ASTRA J, ASTRA J GTC, MERIVA B, MOKKA / MOKKA X 1.7D 09.09-
numery OEM:
OPEL      1202118
OPEL      1202264
OPEL      1202328
OPEL      13500187
OPEL      13579675
OPEL      95515958
VAUXHALL      1202118
VAUXHALL      1202264
VAUXHALL      1202328
VAUXHALL      13500187
VAUXHALL      13579675
VAUXHALL      95515958
CHEVROLET      13500187
CHEVROLET      13579675
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 8EL 011 713-071 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów