Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 8EL 011 713-451 hella

Alternator 8EL 011 713-451 HELLA

8EL 011 713-451 Alternator HELLA
hella 8EL 011 713-451
Alternator 8EL 011 713-451
8EL 011 713-451
535.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:2 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
numer części:

8EL 011 713-451

dostawca:

HELLA

Nowa część bez depozytu 
Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 75
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm] 55
Ilość żeber 5
niewymagany zwrot starej części 
nr EAN 4082300767995

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 011 713-451 HELLA

Alternator (14V, 75A) pasuje do: OPEL AGILA, SUZUKI GRAND VITARA I, SPLASH, SWIFT III, SX4 1.0-2.0 03.98-

Alternator 8EL 011 713-451 ma zastosowanie do modeli samochodów

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Alternator 8EL 011 713-451 producenta HELLA

SUZUKI

3140055L00, 3140055L01, 3140084E10, 3140084E11

OPEL

1202440, 4700369, 4709920, 93194153, 95512967, 95519876, 95599820

numery OEM:
MITSUBISHI      A5TA4291
MITSUBISHI      A5TB1292
MITSUBISHI      A5TB1292AE
OPEL      1202440
OPEL      4700369
OPEL      4709920
OPEL      93194153
OPEL      95512967
OPEL      95519876
OPEL      95599820
SUZUKI      3140055L00
SUZUKI      3140055L01
SUZUKI      3140084E10
SUZUKI      3140084E11
VAUXHALL      1202440
VAUXHALL      4700369
VAUXHALL      4709920
VAUXHALL      93194153
VAUXHALL      95512967
VAUXHALL      95519876
VAUXHALL      95599820
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 8EL 011 713-451 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.