Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 8EL 011 713-681 hella

Alternator 8EL 011 713-681 HELLA

8EL 011 713-681 Alternator HELLA
hella 8EL 011 713-681
Alternator 8EL 011 713-681
8EL 011 713-681
920.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:2 szt.

    Ocena:
numer części:

8EL 011 713-681

dostawca:

HELLA

Nowa część bez depozytu 
Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 110
niewymagany zwrot starej części 
nr EAN 4082300796124

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 011 713-681 HELLA

Alternator (14V, 110A) pasuje do: AUDI A1, A1 ALLSTREET, A1 CITY CARVER, A3, Q2, SEAT ARONA, ATECA, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, IBIZA V, LEON, LEON SC, LEON ST, LEON ST/KOMBI 1.0-2.0D 03.09-

Alternator 8EL 011 713-681 ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Alternator 8EL 011 713-681 producenta HELLA

SEAT

04E903015, 04E903021N, 04E903023H

VOLKSWAGEN

04E903015, 04E903021N, 04E903023H

SKODA

04E903015, 04E903021N, 04E903023H

AUDI

04E903015, 04E903021N, 04E903023H

numery OEM:
AUDI      04E 903 015
AUDI      04E 903 021 N
AUDI      04E 903 023 H
SEAT      04E 903 015
SEAT      04E 903 021 N
SEAT      04E 903 023 H
SKODA      04E 903 015
SKODA      04E 903 021 N
SKODA      04E 903 023 H
VOLKSWAGEN      04E 903 015
VOLKSWAGEN      04E 903 021 N
VOLKSWAGEN      04E 903 023 H
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 8EL 011 713-681 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.