Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 8EL 011 713-701 hella

ALTERNATOR ALFA ROMEO FIAT CITROEN PEUGEOT 8EL 011 713-701 HELLA

8EL 011 713-701 ALTERNATOR ALFA ROMEO FIAT CITROEN PEUGEOT HELLA
hella 8EL 011 713-701
ALTERNATOR ALFA ROMEO FIAT CITROEN PEUGEOT 8EL 011 713-701
8EL 011 713-701
hella 8EL 011 713-701 ALTERNATOR ALFA ROMEO FIAT CITROEN PEUGEOT
687.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:1 szt. wysyłka Poniedziałek
:1 szt. wysyłka Wtorek

    Ocena:
numer części:

8EL 011 713-701

dostawca:

HELLA

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ALTERNATOR ALFA ROMEO FIAT CITROEN PEUGEOT 8EL 011 713-701 HELLA

Alternator (14V, 120A) pasuje do: ALFA ROMEO MITO, FIAT 500, 500 C, 500L, 500X, DOBLO, DOBLO CARGO, FIORINO, FIORINO/MINIVAN, GRANDE PUNTO, PANDA, PUNTO, PUNTO EVO, PUNTO/HATCHBACK, QUBO 1.3D 09.06-

ALTERNATOR ALFA ROMEO FIAT CITROEN PEUGEOT 8EL 011 713-701 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

Numery OE ALTERNATOR ALFA ROMEO FIAT CITROEN PEUGEOT 8EL 011 713-701 producenta HELLA

FIAT

51880173, 51880175, 51984058, 51993603

ALFA ROMEO

51880173, 51880175, 51984058, 51993603

LANCIA

51880173, 51880175, 51984058, 51993603

numery OEM:
ALFA ROMEO      51880173
ALFA ROMEO      51880175
ALFA ROMEO      51984058
ALFA ROMEO      51993603
FIAT      51880173
FIAT      51880175
FIAT      51984058
FIAT      51993603
LANCIA      51880173
LANCIA      51880175
LANCIA      51984058
LANCIA      51993603
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ALTERNATOR ALFA ROMEO FIAT CITROEN PEUGEOT 8EL 011 713-701 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.