Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Peugeot PARTNER Furgon/minivan (K9) 1.2 PureTech 130 (2019.07-???) 131km » 8EL 011 713-701 hella
wybrany samochód: 
Peugeot Partner Furgon/minivan (k9) 1.2 Puretech 130 (2019.07-???) 131km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

ALTERNATOR ALFA ROMEO FIAT CITROEN PEUGEOT 8EL 011 713-701 HELLA

8EL 011 713-701 ALTERNATOR ALFA ROMEO FIAT CITROEN PEUGEOT HELLA
hella 8EL 011 713-701
ALTERNATOR ALFA ROMEO FIAT CITROEN PEUGEOT 8EL 011 713-701
8EL 011 713-701
hella 8EL 011 713-701 ALTERNATOR ALFA ROMEO FIAT CITROEN PEUGEOT
672.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

8EL 011 713-701

producent:

HELLA

z kołem pasowym wolnobieżnym
Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 120
Koło pasowe o śr. [mm] 54
Nie wymagany zwrot starej części
Liczba rowków 6
Część nowa bez rękojmi
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ALTERNATOR ALFA ROMEO FIAT CITROEN PEUGEOT 8EL 011 713-701 HELLA

Alternator (14V, 120A) pasuje do: ALFA ROMEO MITO, FIAT 500, 500 C, 500L, 500X, DOBLO, DOBLO CARGO, FIORINO, FIORINO/MINIVAN, GRANDE PUNTO, PANDA, PUNTO, PUNTO EVO, PUNTO/HATCHBACK, QUBO 1.3D 09.06-
numery OEM:
ALFA ROMEO      51880173
ALFA ROMEO      51880175
ALFA ROMEO      51984058
ALFA ROMEO      51993603
FIAT      51880173
FIAT      51880175
FIAT      51984058
FIAT      51993603
LANCIA      51880173
LANCIA      51880175
LANCIA      51984058
LANCIA      51993603
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ALTERNATOR ALFA ROMEO FIAT CITROEN PEUGEOT 8EL 011 713-701 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów