Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Peugeot PARTNER nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (5_, G_) 1.6 HDi 90 (2005.08-2015.12) 90km » 8EL 011 713-881 hella
wybrany samochód: 
Peugeot Partner Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (5_, G_) 1.6 Hdi 90 (2005.08-2015.12) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

ALTERNATOR 12V BMW 8EL 011 713-881 HELLA

8EL 011 713-881 ALTERNATOR 12V BMW HELLA
hella 8EL 011 713-881
ALTERNATOR 12V BMW 8EL 011 713-881
8EL 011 713-881
hella 8EL 011 713-881 ALTERNATOR 12V BMW
1,080.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

8EL 011 713-881

producent:

HELLA

z kołem pasowym wielorowkowym
Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 220
Koło pasowe o śr. [mm] 49
Nie wymagany zwrot starej części
Liczba rowków 7
Część nowa bez rękojmi
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ALTERNATOR 12V BMW 8EL 011 713-881 HELLA

Alternator (14V, 230A) pasuje do: BMW 5 (F10), 5 (F11), 5 GRAN TURISMO (F07), 6 (F12), 6 (F13), 7 (F01, F02, F03, F04), X5 (E70), X6 (E71, E72) 3.0/4.4 10.07-06.18
numery OEM:
BMW      12 31 4 595 890
BMW      12 31 4 595 891
BMW      12 31 7 575 344
BMW      12 31 7 575 347
BMW      12 31 7 603 779
BMW      12 31 7 603 782
BMW      4 595 890
BMW      7 575 344
BMW      7 575 347
BMW      7 603 779
BMW      7 603 782
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ALTERNATOR 12V BMW 8EL 011 713-881 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów