Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Opel ASTRA F Furgon/kombi (T92) 1.7 TD (F70) (1995.03-1998.02) 82km » 8EL 012 426-151 hella
wybrany samochód: 
Opel Astra F Furgon/kombi (t92) 1.7 Td (f70) (1995.03-1998.02) 82km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 8EL 012 426-151 HELLA

8EL 012 426-151 Alternator HELLA
hella 8EL 012 426-151
Alternator 8EL 012 426-151
8EL 012 426-151
617.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

CA1741IR

numer części:

8EL 012 426-151

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Nowa część bez depozytu
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]120
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm]54
Liczba rowków6
niewymagany zwrot starej części
nr EAN4082300499254

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 012 426-151 HELLA

Alternator (14V, 120A) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, C2, C3 I, C3 II, C3 PLURIEL, C4, C4 I, C5 I, C5 II, C5 II/KOMBI, C8, C-ELYSEE, XSARA 1.4-2.2 06.96-
numery OEM:
CITROËN      5702 A5
CITROËN      5705 6N
CITROËN      5705 8F
CITROËN      5705 8H
CITROËN      5705 HA
CITROËN      9639396580
CITROËN      9640088080
CITROËN      9642 124980
MITSUBISHI      A3T B2691C
MITSUBISHI      A3T B2691D
MITSUBISHI      A3T B2691E
MITSUBISHI      A3T B2691F
MITSUBISHI      A3T B2691G
MITSUBISHI      A3TB2691
MITSUBISHI      A3TB2691H
MITSUBISHI      A3TB2691J
MITSUBISHI      A3TB2691K
PEUGEOT      5702 A5
PEUGEOT      5705 6N
PEUGEOT      5705 8F
PEUGEOT      5705 8H
PEUGEOT      5705 HA
PEUGEOT      9639396580
PEUGEOT      9640088080
PEUGEOT      9642 124980

Zastosowanie Alternator 8EL 012 426-151 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.