Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Bmw 1502-2002 (E10) 1802 (1971-1975) 90km » 8EL 012 428-771 hella
wybrany samochód: 
Bmw 1502-2002 (e10) 1802 (1971-1975) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 8EL 012 428-771 HELLA

8EL 012 428-771 Alternator HELLA
hella 8EL 012 428-771
Alternator 8EL 012 428-771
8EL 012 428-771
476.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek
2 szt. wysyłka Środa
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

CA1810IR

numer części:

8EL 012 428-771

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Nowa część bez depozytu
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]110
Koła pasowez kołem pasowym wolnobieżnym
Ø koła pasowego [mm]56
Liczba rowków6
niewymagany zwrot starej części
nr EAN4082300548907

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 012 428-771 HELLA

Koszt kaucji: 36.08 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Alternator (14V, 110A) pasuje do: AUDI A1, A3, SEAT ALTEA, ALTEA XL, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, IBIZA IV/HATCHBACK, LEON, TOLEDO III, TOLEDO IV, SKODA FABIA II 1.2LPG-3.6 02.03-
numery OEM:
AUDI      06F 903 023 D
AUDI      06F 903 023 E
SEAT      06F 903 023 D
SEAT      06F 903 023 E
SKODA      06F 903 023 D
SKODA      06F 903 023 E
VOLKSWAGEN      06F 903 023 D
VOLKSWAGEN      06F 903 023 E

Zastosowanie Alternator 8EL 012 428-771 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów