Do 29.08 obsługa telefoniczna nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Alfa Romeo 33 Sportwagon (907_) 1.7 i.e. 4x4 (907.B1E) (1990.01-1992.03) 107km » 8EL 012 584-161 hella
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 33 Sportwagon (907_) 1.7 I.e. 4x4 (907.b1e) (1990.01-1992.03) 107km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 8EL 012 584-161 HELLA

8EL 012 584-161 Alternator HELLA
hella 8EL 012 584-161
Alternator 8EL 012 584-161
8EL 012 584-161
913.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

CA1880IR

numer części:

8EL 012 584-161

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Nowa część bez depozytu
Napięcie [V]28
Prąd ładowania alternatora [A]100
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm]71
Liczba rowków8
niewymagany zwrot starej części
nr EAN4082300548143

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 012 584-161 HELLA

Koszt kaucji: 122.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Alternator (28V, 100A) pasuje do: SCANIA 4, 4 BUS, G I, P I, R I, T, TOURING DC09.108-OC9.G05 01.96-
numery OEM:
MITSUBISHI      A004TR5491
MITSUBISHI      A004TR5491AT
MITSUBISHI      A004TR5491ZT
MITSUBISHI      A004TR5693
MITSUBISHI      A004TR5693AM
MITSUBISHI      A4TR5491
MITSUBISHI      A4TR5491AT
MITSUBISHI      A4TR5491ZT
MITSUBISHI      A4TR5693
MITSUBISHI      A4TR5693AM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 8EL 012 584-161 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów