Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Fiat BRAVO II (198_) 1.9 D Multijet (198AXD1A) (2006.11-2009.12) 116km » 8EL 015 630-481 hella
wybrany samochód: 
Fiat Bravo Ii (198_) 1.9 D Multijet (198axd1a) (2006.11-2009.12) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

ALTERNATOR 12V MITSUBISHI 8EL 015 630-481 HELLA

8EL 015 630-481 ALTERNATOR 12V MITSUBISHI HELLA
hella 8EL 015 630-481
ALTERNATOR 12V MITSUBISHI 8EL 015 630-481
8EL 015 630-481
hella 8EL 015 630-481 ALTERNATOR 12V MITSUBISHI
985.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

8EL 015 630-481

producent:

HELLA

z kołem pasowym wielorowkowym
Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 180
Koło pasowe o śr. [mm] 48
Nie wymagany zwrot starej części
Liczba rowków 6
Część nowa bez rękojmi
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ALTERNATOR 12V MITSUBISHI 8EL 015 630-481 HELLA

Alternator (14V, 180A) pasuje do: BMW 1 (F20), 1 (F21), 2 (F22, F87), 2 (F23), 2 (F45), 2 GRAN TOURER (F46), 2 GRAN TOURER VAN (F46), 3 (F30, F80), 3 (F31), 3 GRAN TURISMO (F34) 1.2-2.0D 06.10-
numery OEM:
BMW      12317640132
BMW      12317640875
BMW      7640132
BMW      7640875
MINI      12317640132
MINI      12317640875
MINI      7640132
MINI      7640875
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ALTERNATOR 12V MITSUBISHI 8EL 015 630-481 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów