Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 8EL 015 630-611 hella

ALTERNATOR 12V VAG 8EL 015 630-611 HELLA

8EL 015 630-611 ALTERNATOR 12V VAG HELLA
hella 8EL 015 630-611
ALTERNATOR 12V VAG 8EL 015 630-611
8EL 015 630-611
hella 8EL 015 630-611 ALTERNATOR 12V VAG
810.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:2 szt.

    Ocena:
numer części:

8EL 015 630-611

dostawca:

HELLA

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ALTERNATOR 12V VAG 8EL 015 630-611 HELLA

Alternator (14V, 140A) pasuje do: AUDI A1, A3, SEAT ALHAMBRA, SKODA YETI, VW CC B7, EOS, GOLF PLUS V, GOLF V, GOLF VI, PASSAT B6, PASSAT B7, PASSAT B7/KOMBI, SCIROCCO III 1.4/1.4ALK/1.4CNG 05.07-07.18

ALTERNATOR 12V VAG 8EL 015 630-611 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE ALTERNATOR 12V VAG 8EL 015 630-611 producenta HELLA

VOLKSWAGEN

03C903023T, 03C903023TX

SEAT

03C903023T, 03C903023TX

AUDI

03C903023T, 03C903023TX

SKODA

03C903023T, 03C903023TX

numery OEM:
AUDI      03C 903 023 T
AUDI      03C 903 023 TX
SEAT      03C 903 023 T
SEAT      03C 903 023 TX
SKODA      03C 903 023 T
SKODA      03C 903 023 TX
VOLKSWAGEN      03C 903 023 T
VOLKSWAGEN      03C 903 023 TX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ALTERNATOR 12V VAG 8EL 015 630-611 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.