Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu Bmw Z3 Roadster (E36) 1.9 i (1999.01-2003.01) 116km » 8TF 358 106-271 hella
wybrany samochód: 
Bmw Z3 Roadster (e36) 1.9 I (1999.01-2003.01) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Obudowa, pompa paliwowa \"żyroskopowa\" 8TF 358 106-271 HELLA

8TF 358 106-271 Obudowa, pompa paliwowa \\\"żyroskopowa\\\" HELLA
207.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

8TF 358 106-271

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez uszczelnienia
Ilość biegunów2
Tryb pracyelektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez czujnika poziomu paliwa
nr EAN4082300704990

skład zestawu:
8TF 358 106-601 Pompa paliwa
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Obudowa, pompa paliwowa \"żyroskopowa\" 8TF 358 106-271 HELLA

Elektryczna pompa paliwa (w obudowie) pasuje do: SEAT ALHAMBRA, CORDOBA, INCA, VW CADDY II, CADDY III/MINIVAN, CADDY II/MINIVAN, GOLF II, GOLF III, GOLF IV, PASSAT B3/B4, POLO III 1.0-2.5D 04.90-05.15
numery OEM:
VOLKSWAGEN      6N0 919 051 K
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Obudowa, pompa paliwowa \"żyroskopowa\" 8TF 358 106-271 HELLA w samochodach:

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.