Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Renault MEGANE IV liftback (B9A/M/N_) 1.5 dCi 110 (B9A3) (2015.11-???) 110km » 8TF 358 106-561 hella
wybrany samochód: 
Renault Megane Iv Liftback (b9a/m/n_) 1.5 Dci 110 (b9a3) (2015.11-???) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa paliwa 8TF 358 106-561 HELLA

8TF 358 106-561 Pompa paliwa HELLA
77.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

8TF 358 106-561

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Ilość biegunów2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez uszczelnienia
nr EAN4082300704884

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 8TF 358 106-561 HELLA

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: MERCEDES A (W168), DAEWOO LACETTI, FORD FOCUS I, HONDA ACCORD VI, HYUNDAI IX20, SANTA FÉ II, KIA VENGA, MAZDA 5, MPV II, OPEL AGILA, ASTRA F 1.0-2.7 07.88-
numery OEM:
OPEL      09120218
OPEL      815037
VAUXHALL      09120218
VAUXHALL      815037
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa paliwa 8TF 358 106-561 HELLA w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.