Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Lamborghini SIAN FKP 37 Roadster 6.5 MHEV AWD (2020.09-???) 818km » 8TF 358 106-761 hella
wybrany samochód: 
Lamborghini Sian Fkp 37 Roadster 6.5 Mhev Awd (2020.09-???) 818km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa paliwa 8TF 358 106-761 HELLA

8TF 358 106-761 Pompa paliwa HELLA
hella 8TF 358 106-761
83.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

8TF 358 106-761

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaw razie potrzeby zastosować dołączone wtyczki
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz filtrem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez uszczelnienia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez czujnika poziomu paliwa
nr EAN4082300764574

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 8TF 358 106-761 HELLA

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: DAIHATSU FEROZA, HONDA ACCORD VI, ACCORD VII, HYUNDAI ACCENT, ACCENT I, COUPE I, IX20, LANTRA II, JEEP CHEROKEE, KIA SORENTO I, MAZDA 5 1.0-4.0 10.86-07.19
numery OEM:
FIAT      46480607
FIAT      606519690
FIAT      60812839
FIAT      7789626
MAZDA      B3E7-13-350A
MAZDA      B6BF-13-350
MAZDA      JE17-13-350A
MAZDA      KL22 1335Z A
MAZDA      KL22-13-350
MITSUBISHI      AW334174
MITSUBISHI      AW347058
MITSUBISHI      MB503446
CHEVROLET      93238459
HYUNDAI      31111-22050
HYUNDAI      31111-28300
FERRARI      170 427
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa paliwa 8TF 358 106-761 HELLA w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.