Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Jaguar XF I (X250) 3.0 (2008.03-2015.04) 238km » 8TF 358 146-381 hella
wybrany samochód: 
Jaguar Xf I (x250) 3.0 (2008.03-2015.04) 238km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa paliwa 8TF 358 146-381 HELLA

8TF 358 146-381 Pompa paliwa HELLA
hella 8TF 358 146-381
Pompa paliwa 8TF 358 146-381
8TF 358 146-381
hella 8TF 358 146-381 Pompa paliwa
Pompa paliwa 8TF 358 146-381 hella
107.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

8TF 358 146-381

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz materiałami dodatkowymi
Średnica 1/Średnica 2 [mm]10/10
nr EAN4082300779189

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa 8TF 358 146-381 HELLA

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: MERCEDES T2/L, AUDI 80 B3, BMW 3 (E21), FIAT CINQUECENTO, UNO, OPEL ASCONA C, VECTRA A, SUZUKI SJ413, VW GARBUS, GOLF II, PASSAT B3/B4 0.7-2.3 01.60-01.98
numery OEM:
AUDI      021 906 091 B
MAZDA      0453-13-350
MAZDA      1943-13-350A
MAZDA      8072-13-350B
MAZDA      8116-13-350A
MAZDA      8118-13-350A
MAZDA      8173-13-350
MAZDA      8174-13-350
MAZDA      8788-13-350
MERCEDES-BENZ      001 091 38 01
MERCEDES-BENZ      001 091 51 01
MERCEDES-BENZ      002 091 00 01
MERCEDES-BENZ      002 091 84 01
MERCEDES-BENZ      A 001 091 38 01
MERCEDES-BENZ      A 001 091 51 01
MERCEDES-BENZ      A 002 091 00 01
MERCEDES-BENZ      A 002 091 84 01
SEAT      021 906 091 B
VOLKSWAGEN      021906091B
VOLKSWAGEN      060 906 089
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa paliwa 8TF 358 146-381 HELLA w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.