Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Ford TAUNUS 17M II Turnier (21) 1.7 (1964-1967) 69km » 8TF 358 303-281 hella
wybrany samochód: 
Ford Taunus 17m Ii Turnier (21) 1.7 (1964-1967) 69km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Elektryczna pompa paliwa (wkład) 8TF 358 303-281 HELLA

8TF 358 303-281 Elektryczna pompa paliwa (wkład)  HELLA
hella 8TF 358 303-281
Elektryczna pompa paliwa (wkład)  8TF 358 303-281
8TF 358 303-281
157.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

8TF 358 303-281

producent:

HELLA

Tryb pracyElektryczny
Artykuł oraz informacja uzupełniającaBez uszczelnienia
Napięcie [V]12
Cisnienie [bar]4
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!
EAN4082300807790
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Elektryczna pompa paliwa (wkład) 8TF 358 303-281 HELLA

Elektryczna pompa paliwa (wkład) pasuje do: MERCEDES 124 (A124), 124 (C124), 124 T-MODEL (S124), 124 (W124), 190 (W201), C (W202), CLK (C208), E (A124), E (C124), E T-MODEL (S124) 2.0-7.3 12.79-06.02
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      002 091 59 01
MERCEDES-BENZ      002 091 88 01
MERCEDES-BENZ      003 091 53 01
MERCEDES-BENZ      A 002 091 59 01
MERCEDES-BENZ      A 002 091 88 01
MERCEDES-BENZ      A 003 091 53 01

Zastosowanie Elektryczna pompa paliwa (wkład) 8TF 358 303-281 HELLA w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.