Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu Citroën C4 I (LC_) 1.6 16V Bio-Flex (2007.09-2008.07) 109km » 8TF 358 304-071 hella
wybrany samochód: 
Citroën C4 I (lc_) 1.6 16v Bio-flex (2007.09-2008.07) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Elektryczna pompa paliwa (moduł) 8TF 358 304-071 HELLA

8TF 358 304-071 Elektryczna pompa paliwa (moduł)  HELLA
hella 8TF 358 304-071
426.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

8TF 358 304-071

producent:

HELLA

Tryb pracyelektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez uszczelnienia
Liczba zestyków6
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Elektryczna pompa paliwa (moduł) 8TF 358 304-071 HELLA

Elektryczna pompa paliwa (moduł) pasuje do: LAND ROVER RANGE ROVER EVOQUE 2.0 06.11-12.19
numery OEM:
LAND ROVER      BJ329A407AA
LAND ROVER      CJ329A407AA
LAND ROVER      CJ329A407AB
LAND ROVER      LR026192
LAND ROVER      LR044427
LAND ROVER      LR057235

Zastosowanie Elektryczna pompa paliwa (moduł) 8TF 358 304-071 HELLA w samochodach:

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.