Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 8TL 359 003-161 hella

Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 8TL 359 003-161 HELLA

8TL 359 003-161 Pompa hydrauliczna układu kierowniczego HELLA
hella 8TL 359 003-161
Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 8TL 359 003-161
459.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

8TL 359 003-161

producent:

HELLA

Ciśnienie [bar]115
Tryb pracyhydrauliczny
Ø koła pasowego [mm]129
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
dla producentów przekładni kierowniczychLUK
Liczba rowków6
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 8TL 359 003-161 HELLA

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: MERCEDES C T-MODEL (S202), C (W202), CLK (A208), CLK (C208), E T-MODEL (S210), E (VF210), E (W210), S (W220, V220) 2.4-5.5 12.96-04.04
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      002 466 24 01
MERCEDES-BENZ      0024662401
MERCEDES-BENZ      A 002 466 24 01

Zastosowanie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego 8TL 359 003-161 HELLA w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.