Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » E10H01 hengst

Filtr E10H01 HENGST

E10H01 Filtr HENGST
29.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka dzisiaj
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

2110000

numer części:

E10H01

producent:

HENGST

Rodzaj filtra Wkład filtra
średnica zewnętrzna [mm] 58
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 19
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 19
Wysokość [mm] 100
nr EAN 4030776000016

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr E10H01 HENGST

Filtr oleju pasuje do: BMW 1502-2002 (E10), 2000 (120); MAN TGX I; MERCEDES OH 1.6-6.0D 10.65-
numery OEM:
BMW      06 61 1 35
BMW      06 61 1 60
BMW      11 42 0 661 135
BMW      11 42 1 256 260
BMW      11 50 7 425 104
DAF      905480
FIAT      45481348
FIAT      9914553
FORD      5 000 674
FORD      5 000 675
FORD      5 000 676
FORD      5 011 425
MERCEDES-BENZ      000 184 22 25
MERCEDES-BENZ      000 184 23 25
MERCEDES-BENZ      000 184 49 01
MERCEDES-BENZ      A000 184 23 25
MERCEDES-BENZ      A000 184 49 01
RENAULT      84 99 135 552
VAG      040 070 05 04
VAG      400 700 504
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr E10H01 HENGST w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

HENGST