Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Opel ASTRA F liftback (T92) 1.8 i 16V (F08, M08, F68, M68) (1994.09-1998.01) 116km » EG936H D472 hengst
wybrany samochód: 
Opel Astra F Liftback (t92) 1.8 I 16v (f08, M08, F68, M68) (1994.09-1998.01) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów EG936H D472 HENGST

EG936H D472 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HENGST

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

1357110000

numer części:

EG936H D472

producent:

HENGST

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Rodzaj skrzyni biegówprzekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna
średnica zewnętrzna [mm]40
Średnica wewnętrzna [mm]14
Wysokość [mm]100
nr EAN4030776059458

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów EG936H D472 HENGST

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: VOLVO C30, C70 II, S40 II, S60 II, S80 II, V40, V50, V60 I, V70 III, XC60 I, CITROEN C-CROSSER, FORD C-MAX, C-MAX II, ECOSPORT, FOCUS II 1.0-4.4 01.04-
numery OEM:
CITROËN      2267 09
FORD      1 564 960
FORD      1 564 965
FORD      1 589 089
FORD      7M5R 6C631-AC
FORD      7M5R-6C631-AB
FORD      7M5R-6C631-AD
FORD      7M5R-6K870-AA
MITSUBISHI      2513A040
PEUGEOT      2267 09
RENAULT      15 20 047 40R
VOLVO      31256837
VOLVO      31259611
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów EG936H D472 HENGST w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

HENGST