Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu » 133311 hüco

Obudowa, pompa paliwowa \"żyroskopowa\", Hueco 133311 HÜCO

133311 Obudowa, pompa paliwowa \\\"żyroskopowa\\\", Hueco HÜCO
195.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

133311

producent:

HÜCO

Tryb pracy elektryczny
Ciśnienie [bar] 1,2
Rodzaj paliwa benzyna
Przestrzegaj informacji montażowych 
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079333115

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Obudowa, pompa paliwowa \"żyroskopowa\", Hueco 133311 HÜCO

Elektryczna pompa paliwa (w obudowie) pasuje do: OPEL ASTRA H; SEAT ALHAMBRA, CORDOBA, IBIZA II, INCA, TOLEDO I; VW CADDY II/MINIVAN, GOLF II, GOLF III, PASSAT B3/B4, POLO 1.0-2.8 08.83-10.10
numery OEM:
SEAT      1H0906091D
SEAT      1H0919051Q
SEAT      1H0919651H
SEAT      1H0919651N
SEAT      6K9919051A
SEAT      6K9919051B
SEAT      6K9919051C
SEAT      6K9919051D
SEAT      6N0919051E
SEAT      6N0919051F
SEAT      6N0919051J
SEAT      6N0919051K
SEAT      7M0919051
SEAT      7M0919051B
VOLKSWAGEN      1H0906091D
VOLKSWAGEN      1H0919051Q
VOLKSWAGEN      1H0919651H
VOLKSWAGEN      1H0919651N

Zastosowanie Obudowa, pompa paliwowa \"żyroskopowa\", Hueco 133311 HÜCO w samochodach:

zobacz instrukcję montażu 133311

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.