Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 138004 hüco

Jednostka sterująca, układ zapłonowy, Hueco 138004 HÜCO

138004 Jednostka sterująca, układ zapłonowy, Hueco HÜCO
83.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

138004

producent:

HÜCO

Ograniczenia producenta OE BOSCH
Wersja Hall
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079380041

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Jednostka sterująca, układ zapłonowy, Hueco 138004 HÜCO

Moduł zapłonowy (7 pin) pasuje do: AUDI 100 C2, 100 C3, 200 C2, 200 C3, 80 B2, 80 B3, 90 B2, 90 B3, COUPE B2, COUPE B3, QUATTRO, PORSCHE 924, SAAB 900 I, SEAT TOLEDO I, VW CADDY I 1.0-2.3 05.73-

Jednostka sterująca, układ zapłonowy, Hueco 138004 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SAAB

9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X

PORSCHE

911, 911 targa, CAYENNE, CARRERA GT, BOXSTER, CAYMAN, PANAMERA

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Jednostka sterująca, układ zapłonowy, Hueco 138004 producenta HÜCO

AUDI

191905351, 191905351A, 191905351B, 191905351C

VOLKSWAGEN

191905351, 191905351A, 191905351B, 191905351C

SAAB

8980534, 8980543

PORSCHE

191905351A

numery OEM:
AUDI      191905351
AUDI      191905351A
AUDI      191905351B
AUDI      191905351C
PORSCHE      191905351A
SAAB      8980534
SAAB      8980543
VOLKSWAGEN      191905351
VOLKSWAGEN      191905351A
VOLKSWAGEN      191905351B
VOLKSWAGEN      191905351C

Zastosowanie Jednostka sterująca, układ zapłonowy, Hueco 138004 HÜCO w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.