Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Ford MONDEO II Turnier (BNP) 1.6 i 16V (1998.05-2000.09) 95km » 138808 hüco
wybrany samochód: 
Ford Mondeo Ii Turnier (bnp) 1.6 I 16v (1998.05-2000.09) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa, Hueco 138808 HÜCO

138808 Cewka zapłonowa, Hueco HÜCO
106.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

138808

producent:

HÜCO

Status produktu: Normalny
Układ zapłonowy cewkowydla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ)
Gwarancja5 lata gwarancji
nr EAN4044079388085

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa, Hueco 138808 HÜCO

Cewka zapłonowa pasuje do: VOLVO C30, S40 II, V40, V50, FORD B-MAX, C-MAX, C-MAX II, ECOSPORT, FIESTA V, FIESTA VI, FOCUS C-MAX, FOCUS II, FOCUS III, FUSION, GALAXY II, GRAND C-MAX 1.2-2.3 02.01-
numery OEM:
FORD      1350562
FORD      1459278
FORD      1727629
FORD      1754514
FORD      1823596
FORD      4M5G12029ZA
FORD      4M5G12029ZB
FORD      CM5G12029FA
FORD      CM5G12029FB
MAZDA      C40118100
MAZDA      C40118100A
VOLVO      30731416
VOLVO      30731419
VOLVO      31216444
VOLVO      31216444AA

Zastosowanie Cewka zapłonowa, Hueco 138808 HÜCO w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.