Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe Chrysler VOYAGER II (ES) 2.5 TD (1992.01-1995.09) 116km » 544 0101 10 ina
wybrany samochód: 
Chrysler Voyager Ii (es) 2.5 Td (1992.01-1995.09) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Koło pasowe, wał korbowy 544 0101 10 INA

544 0101 10 Koło pasowe, wał korbowy INA
205.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (8 ocen)
numer części:

544 0101 10

producent:

INA

Status produktu: Normalny
średnica zewnętrzna [mm]151,50
Szerokość [mm]37,00
Liczba rowków6
Drganiaz tłumikiem drgań skrętnych
nr EAN4005108960139

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Koło pasowe, wał korbowy 544 0101 10 INA

Koło pasowe wału korbowego (liczba żeber: 6) pasuje do: NISSAN INTERSTAR, PRIMASTAR, OPEL MOVANO A, VIVARO A, RENAULT LAGUNA I, LAGUNA II, MASTER II, TRAFIC II 1.9D 09.99-
numery OEM:
NISSAN      12303-00QA1
NISSAN      12303-00QAC
NISSAN      1230300QA1
NISSAN      1230300QAC
OPEL      44 13 748
OPEL      44 14 115
OPEL      4413748
OPEL      4414115
OPEL      93161258
OPEL      93170224
RENAULT      77 00 113 776
RENAULT      77 00 115 766
RENAULT      77 00 856 673
RENAULT      7700113776
RENAULT      7700115766
RENAULT      7700856673
RENAULT      82 00 079 183
RENAULT      82 00 386 446
RENAULT      8200079183
RENAULT      8200386446
VAUXHALL      44 13 748
VAUXHALL      44 14 115
VAUXHALL      4413748
VAUXHALL      4414115
VAUXHALL      93161258
VAUXHALL      93170224
DACIA      77 00 113 776
DACIA      77 00 115 766
DACIA      77 00 856 673
DACIA      7700113776
DACIA      7700115766
DACIA      7700856673
DACIA      82 00 079 183
DACIA      82 00 386 446
DACIA      8200079183
DACIA      8200386446

Zastosowanie Koło pasowe, wał korbowy 544 0101 10 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Koło pasowe, wał korbowy 544 0101 10 INA:

Mirosław, Chorzów
2024-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Warszawa
2025-06-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Stopnica
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Patryk, Gliwice
2022-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Mieielc
2024-03-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jakub, Warszawa
2021-03-19
 3/5
Pomimo zapewnieniu w rozmowie telefonicznej, że produkt jest dostępny, okazało się, że nie jest. Wybrałem zamiennik. - odpowiedź sklepu: To nie był zamiennik tylo INA nie produkuje sama tej części a pakuje część poddostawcy
zobacz instrukcję montażu 544 0101 10zobacz instrukcję montażu 544 0101 10

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.