Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe » 544 0104 10 ina

Koło pasowe, wał korbowy 544 0104 10 INA

544 0104 10 Koło pasowe, wał korbowy INA
123.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 12.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:5 szt.
:3 szt. wysyłka Piątek
:3 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
5/5 (8 ocen)
numer części:

544 0104 10

dostawca:

INA

średnica zewnętrzna [mm] 153,00
Szerokość [mm] 35,00
Liczba rowków 6
Drgania z tłumikiem drgań skrętnych
nr EAN 4005108977977

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Koło pasowe, wał korbowy 544 0104 10 INA

Koło pasowe wału korbowego (liczba żeber: 6) pasuje do: DS DS 3, DS 5, VOLVO C30, S40 II, S60 II, S80 II, V40, V50, V60 I, V70 III, CITROEN BERLINGO, BERLINGO MULTISPACE 1.3D-1.6D 09.01-

Koło pasowe, wał korbowy 544 0104 10 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

MINI

MINI, MINI CLUBMAN, MINI COUNTRYMAN, MINI coupe, MINI Roadster, MINI CLUB, MINI PACEMAN

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Koło pasowe, wał korbowy 544 0104 10 producenta INA

FORD

1690296, AV6Q6B319AA

CITROËN

0515T3

PEUGEOT

0515T3

MAZDA

Y66211401

VOLVO

31330083

FIAT

9654961080

SUZUKI

1261069K00000

OPEL

3558000, 3642473, 515T3

numery OEM:
CITROËN      0515.T3
CITROËN      0515T3
FIAT      9654961080
FORD      1690296
FORD      AV6Q-6B319-AA
FORD      AV6Q6B319AA
MAZDA      Y662-11-401
MAZDA      Y66211401
OPEL      3558000
OPEL      3642473
OPEL      515T3
PEUGEOT      0515.T3
PEUGEOT      0515T3
SUZUKI      12610-69K00-000
SUZUKI      1261069K00000
VAUXHALL      3558000
VAUXHALL      3642473
VAUXHALL      515T3
VOLVO      31330083

Zastosowanie Koło pasowe, wał korbowy 544 0104 10 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Koło pasowe, wał korbowy 544 0104 10 INA:

Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jakub, Warszawa
2021-03-19
 3/5
Pomimo zapewnieniu w rozmowie telefonicznej, że produkt jest dostępny, okazało się, że nie jest. Wybrałem zamiennik. - odpowiedź sklepu: To nie był zamiennik tylo INA nie produkuje sama tej części a pakuje część poddostawcy
Mirosław, Chorzów
2024-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Patryk, Gliwice
2022-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Stopnica
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Mieielc
2024-03-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Warszawa
2025-06-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 544 0104 10zobacz instrukcję montażu 544 0104 10

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.