Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe Fiat TIPO Kombi (356_, 357_) 1.6 (356WXE11) (2016.07-???) 110km » 544 0112 10 ina
wybrany samochód: 
Fiat Tipo Kombi (356_, 357_) 1.6 (356wxe11) (2016.07-???) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Koło pasowe, wał korbowy 544 0112 10 INA

544 0112 10 Koło pasowe, wał korbowy INA
136.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (8 ocen)
numer części:

544 0112 10

producent:

INA

Status produktu: Normalny
średnica zewnętrzna [mm]154,00
Szerokość [mm]35,00
Liczba rowków6
Drganiaz tłumikiem drgań skrętnych
nr EAN4014870182199

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Koło pasowe, wał korbowy 544 0112 10 INA

Koło pasowe wału korbowego (liczba żeber: 6) pasuje do: CITROEN C5 II, C5 III, C6, C8, C-CROSSER, C-CROSSER ENTERPRISE, FIAT ULYSSE, FORD GALAXY II, MONDEO IV, S-MAX, LANCIA PHEDRA 2.2D 09.04-
numery OEM:
CITROËN      0515 S7
CITROËN      0515 T9
CITROËN      0515.V3
CITROËN      0515S7
CITROËN      0515T9
CITROËN      0515V3
FIAT      9683886680
FORD      1492251
FORD      6G9Q-6B319-AC
FORD      6G9Q6B319AC
LANCIA      9683886680
MITSUBISHI      MN982079
PEUGEOT      0515 S7
PEUGEOT      0515 T9
PEUGEOT      0515.V3
PEUGEOT      0515S7
PEUGEOT      0515T9
PEUGEOT      0515V3
LAND ROVER      6G9Q6B319AB
LAND ROVER      6G9Q6B319AC
LAND ROVER      LR0 04247
LAND ROVER      LR0 06672
LAND ROVER      LR004247
LAND ROVER      LR006672
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Koło pasowe, wał korbowy 544 0112 10 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Koło pasowe, wał korbowy 544 0112 10 INA:

Mariusz, Warszawa
2025-06-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jakub, Warszawa
2021-03-19
 3/5
Pomimo zapewnieniu w rozmowie telefonicznej, że produkt jest dostępny, okazało się, że nie jest. Wybrałem zamiennik. - odpowiedź sklepu: To nie był zamiennik tylo INA nie produkuje sama tej części a pakuje część poddostawcy
Artur, Stopnica
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Chorzów
2024-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Mieielc
2024-03-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Patryk, Gliwice
2022-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 544 0112 10zobacz instrukcję montażu 544 0112 10zobacz instrukcję montażu 544 0112 10zobacz instrukcję montażu 544 0112 10

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.