Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu Volkswagen CC B7 (358) 2.0 TDI 4motion (2012.12-2016.12) 177km » 558 0051 10 ina
wybrany samochód: 
Volkswagen Cc B7 (358) 2.0 Tdi 4motion (2012.12-2016.12) 177km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw łańcucha rozrządu 558 0051 10 INA

558 0051 10 Zestaw łańcucha rozrządu INA
310.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

558 0051 10

producent:

INA

Status produktu: Normalny
nr EAN4014870345617

skład zestawu:
551 0178 10 Napinacz, łańcuch rozrządu
553 0219 10 Łańcuch rozrządu
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łańcucha rozrządu 558 0051 10 INA

Rozrząd kpl. (łańcuch + elementy) pasuje do: BMW 1 (E81), 1 (E82), 1 (E87), 1 (E88), 1 (F20), 1 (F21), 2 (F22, F87), 2 (F23), 3 (E90), 3 (E91), 3 (E92), 3 (E93), 3 (F30 2.5/3.0/3.0H 09.04-07.20
numery OEM:
BMW      11 31 7 584 084
BMW      11 31 7 584 723
BMW      11317584084
BMW      11317584723
MINI      11 31 7 584 084
MINI      11 31 7 584 723
MINI      11317584084
MINI      11317584723
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw łańcucha rozrządu 558 0051 10 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw łańcucha rozrządu 558 0051 10 INA:

Michał, Krępsko
2021-12-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Radzymin
2021-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.