Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu Ford FIESTA IV (JA_, JB_) 1.6 16V Sport (2000.02-2002.01) 103km » 559 0050 10 ina
wybrany samochód: 
Ford Fiesta Iv (ja_, Jb_) 1.6 16v Sport (2000.02-2002.01) 103km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw łańcucha rozrządu 559 0050 10 INA

559 0050 10 Zestaw łańcucha rozrządu INA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

559 0050 10

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Zestaw pełny
nr EAN4014870330668

skład zestawu:
551 0183 10 Napinacz, łańcuch rozrządu
552 0248 10 Szyna ślizgowa, łańcuch rozrządu
552 0249 10 Szyna ślizgowa, łańcuch rozrządu
552 0250 10 Szyna ślizgowa, łańcuch rozrządu
553 0238 10 Łańcuch rozrządu
555 0600 10 Szyna napinająca, łańcuch napędu pompy oleju
555 0607 10 Szyna napinająca, łańcuch rozrządu
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łańcucha rozrządu 559 0050 10 INA

Rozrząd kpl. (łańcuch + elementy) pasuje do: MERCEDES C (W203), C (W204), C T-MODEL (S203), C T-MODEL (S204), CLK (A209), CLK (C209), CLS (C218), CLS (C219), E (A207), E (C207) 3.0D 01.05-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 993 63 76*
MERCEDES-BENZ      0009936376
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw łańcucha rozrządu 559 0050 10 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw łańcucha rozrządu 559 0050 10 INA:

Łukasz, Radzymin
2021-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Krępsko
2021-12-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 559 0050 10zobacz instrukcję montażu 559 0050 10

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.