Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu Audi A8 D3 (4E2, 4E8) 3.2 FSI quattro (2005.06-2010.07) 260km » 559 0214 30 ina
wybrany samochód: 
Audi A8 D3 (4e2, 4e8) 3.2 Fsi Quattro (2005.06-2010.07) 260km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw łańcucha rozrządu 559 0214 30 INA

559 0214 30 Zestaw łańcucha rozrządu INA
249.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

559 0214 30

producent:

INA

Zestaw pełny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łańcucha rozrządu 559 0214 30 INA

Rozrząd kpl. (koło + łańcuch) pasuje do: HYUNDAI ACCENT IV, ELANTRA IV, ELANTRA V, I20 I, I30, IX20, TUCSON, VELOSTER, KIA CARENS III, CEED, CERATO I, CERATO II, PRO CEED, RIO III 1.4-1.6LPG 04.04-
numery OEM:
HYUNDAI      23121-2B000
HYUNDAI      231212B000
HYUNDAI      24221-2B000
HYUNDAI      242212B000
HYUNDAI      24321-2B200
HYUNDAI      243212B200
HYUNDAI      24410-25001
HYUNDAI      2441025001
HYUNDAI      24420-2B000
HYUNDAI      244202B000
HYUNDAI      24431-2B000
HYUNDAI      244312B000
KIA      23121-2B000
KIA      231212B000
KIA      24221-2B000
KIA      242212B000
KIA      24321-2B200
KIA      243212B200
KIA      24410-25001
KIA      2441025001
KIA      24420-2B000
KIA      244202B000
KIA      24431-2B000
KIA      244312B000

Zastosowanie Zestaw łańcucha rozrządu 559 0214 30 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw łańcucha rozrządu 559 0214 30 INA:

Łukasz, Radzymin
2021-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Krępsko
2021-12-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.