Do 29.08 obsługa telefoniczna nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu Mitsubishi L 300 III Autobus (P0_W, P1_W, P2_W, P3_W) 2.4 (P04W, P14W) (1990.11-2004.05) 112km » 559 1807 40 ina
wybrany samochód: 
Mitsubishi L 300 Iii Autobus (p0_w, P1_w, P2_w, P3_w) 2.4 (p04w, P14w) (1990.11-2004.05) 112km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw łańcucha rozrządu 559 1807 40 INA

559 1807 40 Zestaw łańcucha rozrządu INA
549.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

559 1807 40

producent:

INA

Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego400 0588 10

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łańcucha rozrządu 559 1807 40 INA

Rozrząd kpl. (koło + łańcuch) pasuje do: AUDI A1, A3, SEAT ALTEA, ALTEA XL, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, LEON, TOLEDO IV, SKODA FABIA II, OCTAVIA II, RAPID, ROOMSTER 1.2-2.0D 02.03-05.22
numery OEM:
AUDI      03F 105 209 G
AUDI      03F 109 158 G
AUDI      03F 109 469 E
AUDI      03F 109 507 F
AUDI      03F 109 509 F
AUDI      03F 109 571 F
AUDI      03F 198 158 B
AUDI      03F105209G
AUDI      03F109158G
AUDI      03F109469E
AUDI      03F109507F
AUDI      03F109509F
AUDI      03F109571F
AUDI      03F198158B
SEAT      03F 105 209 G
SEAT      03F 109 158 G
SEAT      03F 109 469 E
SEAT      03F 109 507 F
SEAT      03F 109 509 F
SEAT      03F 109 571 F
SEAT      03F 198 158 B
SEAT      03F105209G
SEAT      03F109158G
SEAT      03F109469E
SEAT      03F109507F
SEAT      03F109509F
SEAT      03F109571F
SEAT      03F198158B
SKODA      03F 105 209 G
SKODA      03F 109 158 G
SKODA      03F 109 469 E
SKODA      03F 109 507 F
SKODA      03F 109 509 F
SKODA      03F 109 571 F
SKODA      03F 198 158 B
SKODA      03F105209G
SKODA      03F109158G
SKODA      03F109469E
SKODA      03F109507F
SKODA      03F109509F
SKODA      03F109571F
SKODA      03F198158B
VOLKSWAGEN      03F 105 209 G
VOLKSWAGEN      03F 109 158 G
VOLKSWAGEN      03F 109 469 E
VOLKSWAGEN      03F 109 507 F
VOLKSWAGEN      03F 109 509 F
VOLKSWAGEN      03F 109 571 F
VOLKSWAGEN      03F 198 158 B
VOLKSWAGEN      03F105209G
VOLKSWAGEN      03F109158G
VOLKSWAGEN      03F109469E
VOLKSWAGEN      03F109507F
VOLKSWAGEN      03F109509F
VOLKSWAGEN      03F109571F
VOLKSWAGEN      03F198158B

Zastosowanie Zestaw łańcucha rozrządu 559 1807 40 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw łańcucha rozrządu 559 1807 40 INA:

Łukasz, Radzymin
2021-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Krępsko
2021-12-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.