Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu Audi A8 D2 (4D2, 4D8) 4.2 quattro (1994.03-1996.07) 245km » 559 1853 20 ina
wybrany samochód: 
Audi A8 D2 (4d2, 4d8) 4.2 Quattro (1994.03-1996.07) 245km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw łańcucha rozrządu 559 1853 20 INA

559 1853 20 Zestaw łańcucha rozrządu INA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

559 1853 20

producent:

INA

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łańcucha rozrządu 559 1853 20 INA

Rozrząd kpl. (łańcuch + elementy) pasuje do: AUDI A3, TT, SEAT ALHAMBRA, TOLEDO II, VW BORA, BORA I, EOS, GOLF IV, GOLF V, MULTIVAN T5, NEW BEETLE, PASSAT B5.5, PHAETON 2.3/2.8/3.2 03.99-09.10
numery OEM:
VOLKSWAGEN      021 109 465 B
VOLKSWAGEN      021 109 467
VOLKSWAGEN      021 109 469
VOLKSWAGEN      021109465B
VOLKSWAGEN      021109467
VOLKSWAGEN      021109469
VOLKSWAGEN      03H 109 503 B
VOLKSWAGEN      03H 109 507
VOLKSWAGEN      03H109503B
VOLKSWAGEN      03H109507
VOLKSWAGEN      066 109 509 A
VOLKSWAGEN      066 109 513 A
VOLKSWAGEN      066109509A
VOLKSWAGEN      066109513A

Zastosowanie Zestaw łańcucha rozrządu 559 1853 20 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw łańcucha rozrządu 559 1853 20 INA:

Michał, Krępsko
2021-12-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Radzymin
2021-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.