Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 6PK1125 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1125 INA

FB 6PK1125 Pasek klinowy wielorowkowy INA
33.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6PK1123, 6PK1124, 6PK1125, 6PK1126, 6PK1127

numer części:

FB 6PK1125

producent:

INA

Ilość żeber 6
Długość [mm] 1125
nr EAN 4005108990075

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1125 INA

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1125 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

LADA

KALINA, PRIORA, GRANTA, LARGUS, LARGUS Skrzynia, KALINA II, VESTA

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1125 producenta INA

CITROËN

5750GE, 5750GN, 5750VT

RENAULT

7700114635, 7700868878

VOLKSWAGEN

032145933E, 032145933S, 036145933D, 036145933G, 036145933Q

SKODA

032145933E, 032145933S, 036145933D, 036145933G, 036145933Q

SEAT

032145933E, 032145933S, 036145933D, 036145933G, 036145933Q

LADA

21108114096

AUDI

032145933E, 032145933S, 036145933D, 036145933G, 036145933Q

PEUGEOT

5750GE, 5750GN, 5750VT

numery OEM:
AUDI      032 145 933 E
AUDI      032 145 933 S
AUDI      032145933E
AUDI      032145933S
AUDI      036 145 933 D
AUDI      036 145 933 G
AUDI      036 145 933 Q
AUDI      036145933D
AUDI      036145933G
AUDI      036145933Q
CITROËN      5750.GE
CITROËN      5750.GN
CITROËN      5750.VT
CITROËN      5750GE
CITROËN      5750GN
CITROËN      5750VT
LADA      2110.811.4096
LADA      21108114096
OPEL      44 02 599
OPEL      4402599
PEUGEOT      5750.GE
PEUGEOT      5750.GN
PEUGEOT      5750.VT
PEUGEOT      5750GE
PEUGEOT      5750GN
PEUGEOT      5750VT
RENAULT      77 00 114 635
RENAULT      77 00 868 878
RENAULT      7700114635
RENAULT      7700868878
SEAT      032 145 933 E
SEAT      032 145 933 S
SEAT      032145933E
SEAT      032145933S
SEAT      036 145 933 D
SEAT      036 145 933 G
SEAT      036 145 933 Q
SEAT      036145933D
SEAT      036145933G
SEAT      036145933Q
SKODA      032 145 933 E
SKODA      032 145 933 S
SKODA      032145933E
SKODA      032145933S
SKODA      036 145 933 D
SKODA      036 145 933 G
SKODA      036 145 933 Q
SKODA      036145933D
SKODA      036145933G
SKODA      036145933Q
VAUXHALL      44 02 599
VAUXHALL      4402599
VOLKSWAGEN      032 145 933 E
VOLKSWAGEN      032 145 933 S
VOLKSWAGEN      032145933E
VOLKSWAGEN      032145933S
VOLKSWAGEN      036 145 933 D
VOLKSWAGEN      036 145 933 G
VOLKSWAGEN      036 145 933 Q
VOLKSWAGEN      036145933D
VOLKSWAGEN      036145933G
VOLKSWAGEN      036145933Q
DACIA      77 00 114 635
DACIA      77 00 868 878
DACIA      7700114635
DACIA      7700868878

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1125 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1125 INA:

Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.