Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Mercedes-benz SPRINTER 3-t Tourer Bus (B907) 211 CDI (907.721, 907.723) (2018.02-???) 114km » FB 6PK1935 ina
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 3-t Tourer Bus (b907) 211 Cdi (907.721, 907.723) (2018.02-???) 114km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1935 INA

FB 6PK1935 Pasek klinowy wielorowkowy INA
77.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6PK1933, 6PK1934, 6PK1935, 6PK1936, 6PK1937

numer części:

FB 6PK1935

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Ilość żeber6
Długość [mm]1935
nr EAN4014870366551

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1935 INA

numery OEM:
JAGUAR      T2 R21 156
JAGUAR      T2H 1394
JAGUAR      T2H1394
JAGUAR      T2R21156
LAND ROVER      GPLA6C301EA
LAND ROVER      GX738620BA
LAND ROVER      GX738620FA
LAND ROVER      LR0 71038
LAND ROVER      LR071038
LAND ROVER      LR071742
LAND ROVER      LR079263
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1935 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1935 INA:

Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.