Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 16V (LA00, LA04, LA0B, LA11, LA16, LA19, LA1J, LA1K,... (1999.03-2003.07) 107km » FB 6PK2000 ina
wybrany samochód: 
Renault Megane I Classic (la0/1_) 1.6 16v (la00, La04, La0b, La11, La16, La19, La1j, La1k,... (1999.03-2003.07) 107km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2000 INA

FB 6PK2000 Pasek klinowy wielorowkowy INA
52.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6PK1998, 6PK1999, 6PK2000, 6PK2001, 6PK2002, 6PK2003, 6PK2004, 6PK2005

numer części:

FB 6PK2000

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Ilość żeber6
Długość [mm]2000
nr EAN4014870129408

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2000 INA

numery OEM:
LANCIA      60626658
LANCIA      60813206
MAZDA      S550-15-909
MAZDA      S55015909
MAZDA      S555-15-909
MAZDA      S555-15-909A
MAZDA      S55515909
MAZDA      S55515909A
MERCEDES-BENZ      002 993 89 96
MERCEDES-BENZ      0029938996
MERCEDES-BENZ      008 997 90 92
MERCEDES-BENZ      0089979092
MERCEDES-BENZ      011 997 53 92
MERCEDES-BENZ      0119975392
MERCEDES-BENZ      89979092
MERCEDES-BENZ      A 002 993 89 96
MERCEDES-BENZ      A 008 997 90 92
MERCEDES-BENZ      A 011 997 53 92
MERCEDES-BENZ      A0029938996
MERCEDES-BENZ      A0089979092
MERCEDES-BENZ      A0119975392
OPEL      90490451
OPEL      90573466
VOLVO      4896312
VOLKSWAGEN      062 903 137
VOLKSWAGEN      062903137
VOLKSWAGEN      074 903 137 AA
VOLKSWAGEN      074903137AA
HYUNDAI      25212-37101
HYUNDAI      25212-37102
HYUNDAI      25212-37110
HYUNDAI      25212-37111
HYUNDAI      25212-37180
HYUNDAI      25212-37181
HYUNDAI      25212-37182
HYUNDAI      2521237101
HYUNDAI      2521237102
HYUNDAI      2521237110
HYUNDAI      2521237111
HYUNDAI      2521237180
HYUNDAI      2521237181
HYUNDAI      2521237182
KIA      25212-37101
KIA      25212-37102
KIA      25212-37110
KIA      25212-37111
KIA      25212-37181
KIA      25212-37182
KIA      2521237101
KIA      2521237102
KIA      2521237110
KIA      2521237111
KIA      2521237181
KIA      2521237182
JEEP      5 3001 119
JEEP      5 3010 257
JEEP      53001119
JEEP      53010257

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2000 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2000 INA:

Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.