Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Iveco DAILY III Furgon 50 C 14 (2004.09-2006.04) 136km » FB 6PK745 ina
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iii Furgon 50 C 14 (2004.09-2006.04) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK745 INA

FB 6PK745 Pasek klinowy wielorowkowy INA
33.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6PK742, 6PK743, 6PK744, 6PK745, 6PK746, 6PK747

numer części:

FB 6PK745

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Ilość żeber6
Długość [mm]745
nr EAN4005108989895

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK745 INA

numery OEM:
AUDI      036 145 933 M
AUDI      036145933M
AUDI      04E 145 933 N
AUDI      04E145933N
CITROËN      5750.FF
CITROËN      5750FF
LADA      21100-3701720-00
LADA      21100-3701720-01
LADA      21100-3701720-03
LADA      21100370172000
LADA      21100370172001
LADA      21100370172003
PEUGEOT      5750.FF
PEUGEOT      5750FF
SEAT      036 145 933 M
SEAT      036145933M
SEAT      04E 145 933 N
SEAT      04E145933N
SKODA      036 145 933 M
SKODA      036145933M
SKODA      04E 145 933 N
SKODA      04E145933N
VOLKSWAGEN      036 145 933 M
VOLKSWAGEN      036145933M
VOLKSWAGEN      04E 145 933 N
VOLKSWAGEN      04E145933N
zamienniki:
6PK0745
brak
RUVILLE/FAG

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK745 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK745 INA:

2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.