Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » JM5038 janmor

Cewka zapłonowa JM5038 JANMOR

JM5038 Cewka zapłonowa JANMOR
71.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

JM5038

producent:

JANMOR

Ciężar [kg] 0,914
nr EAN 5902925204653

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa JM5038 JANMOR

CEWKA ZAPŁ JANMOR JM5038 OPEL DAEWOO

Cewka zapłonowa JM5038 ma zastosowanie do modeli samochodów

DAEWOO

MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Cewka zapłonowa JM5038 producenta JANMOR

DAEWOO

88921374, 96350585

OPEL

1104038, 1208051

numery OEM:
ISUZU      8-01104038-0
OPEL      1104038
OPEL      1208051
VAUXHALL      10450424
VAUXHALL      10490192
VAUXHALL      1104038
DAEWOO      88921374
DAEWOO      96350585

Zastosowanie Cewka zapłonowa JM5038 JANMOR w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa JM5038 JANMOR:

Paweł, Racibórz
2024-02-12
 5/5
Ewidentnie nie pasuje do Daichatsu YRV z silnikiem 1.3 bez turbo

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.