Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » 10C8022-JPN jpn

POMPA WODY SUZUKI 10C8022-JPN JPN

10C8022-JPN POMPA WODY SUZUKI JPN
62.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

10C8022-JPN

producent:

JPN

SUZUKI SX4 1.9DDIS 2006.01--> SX4 1.9DDIS 4WD 2006.01-->
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 46432248
Numer dostawcy: 10C8022-JPN

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie POMPA WODY SUZUKI 10C8022-JPN JPN

POMPA WODY SUZUKI 10C8022-JPN ma zastosowanie do modeli samochodów

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

SAAB

9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

Numery OE POMPA WODY SUZUKI 10C8022-JPN producenta JPN

ALFA ROMEO

46432248, 46515970, 46515972, 60814609, 60815559

LANCIA

46515970, 46515972, 60814609, 7762925

FIAT

46515970, 46515972, 60814609, 7762925

OPEL

6334003

SAAB

93178713

numery OEM:
ALFA ROMEO      46432248
ALFA ROMEO      46515970
ALFA ROMEO      46515972
ALFA ROMEO      608.14.609
ALFA ROMEO      608.15.559
FIAT      46515970
FIAT      46515972
FIAT      60814609
FIAT      7762925
LANCIA      46515970
LANCIA      46515972
LANCIA      60814609
LANCIA      7762925
OPEL      6334003
SAAB      93178713
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie POMPA WODY SUZUKI 10C8022-JPN JPN w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.