Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Renault MEGANE II Kombi (KM0/1_) 1.4 (2003.08-2009.07) 98km » 10F0310-JPN jpn
wybrany samochód: 
Renault Megane Ii Kombi (km0/1_) 1.4 (2003.08-2009.07) 98km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

filtr oleju kia 10F0310-JPN JPN

10F0310-JPN filtr oleju kia JPN
17.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

10F0310-JPN

producent:

JPN

  • Indeks: JPN 10F0310-JPN
  • Marka: JPN
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Filtr oleju
  • Nazwa
    • FILTR OLEJU KIA
  • Opis
    • SORENTO III 2.0CRDI/2.2CRDI / CARNIVAL 2.2CRDI 09.09 -> / SPORTAGE IV 2.0CRDI 10.01-> /IX 35 2.0CRDI 10.01 ->/ SANTA FE III 2.0CRDI/2.2CRDI
  • Dane dodatkowe:
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Zamiennik: 263202F000
    • Numer dostawcy: 10F0310-JPN
  • Parametry:
    • wkład filtra

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie filtr oleju kia 10F0310-JPN JPN

numery OEM:
KIA      26320-2F000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie filtr oleju kia 10F0310-JPN JPN w samochodach:

Opinie Klientów o filtr oleju kia 10F0310-JPN JPN:

Mateusz, Zgorzelec
2023-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.