Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 10F0312-JPN jpn

filtr oleju kia 10F0312-JPN JPN

10F0312-JPN filtr oleju kia JPN
12.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

10F0312-JPN

producent:

JPN

  • Indeks: JPN 10F0312-JPN
  • Marka: JPN
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Filtr oleju
  • Nazwa
    • FILTR OLEJU KIA
  • Opis
    • PICANTO I/II 1.0I/1.1I/ HYUNDAI GETZ I/II 1.1I/ I20 III 1.2I/1.4I 2014-10 ->
  • Dane dodatkowe:
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Zamiennik: W7023
    • Numer dostawcy: 10F0312-JPN
  • Parametry:
    • Wymiar gwintu : M 20 X 1.5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie filtr oleju kia 10F0312-JPN JPN

numery OEM:
HYUNDAI      26300-02502
HYUNDAI      26300-02503
HYUNDAI      26300-03000
KIA      26300-02502
KIA      26300-02503
KIA      26300-03000
KIA      26300-03001
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie filtr oleju kia 10F0312-JPN JPN w samochodach:

Opinie Klientów o filtr oleju kia 10F0312-JPN JPN:

2023-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.