Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 10F1007-JPN jpn

filtr oleju 10F1007-JPN JPN

10F1007-JPN filtr oleju JPN
26.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

10F1007-JPN

producent:

JPN

NISSAN ALMERA CD20 2.0D 96->, SUNNY CD20 2.0D ->93, TERRANO TD27T 2.7TD 89->, VANETTE LD23D 2.3D 92->, PRIMERA 2.0D -93.04, PATROL RD28T 2.8TD 89->, PATROL GR RD28T 2.8TD 88->, RD28TI 2.8TDI 87->, TD4
Gwint wewnętrzny [mm] : 1 - 12UNF

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie filtr oleju 10F1007-JPN JPN

filtr oleju 10F1007-JPN ma zastosowanie do modeli samochodów

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE filtr oleju 10F1007-JPN producenta JPN

NISSAN

1520820N00, 1520820N01, 1520820N02, 1520820N10, 1520840L00, 1520840L02

numery OEM:
NISSAN      15208-20N00
NISSAN      15208-20N01
NISSAN      15208-20N02
NISSAN      15208-20N10
NISSAN      15208-40L00
NISSAN      15208-40L02
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie filtr oleju 10F1007-JPN JPN w samochodach:

Opinie Klientów o filtr oleju 10F1007-JPN JPN:

Mateusz, Zgorzelec
2023-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.