Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Bmw 3 Touring (E46) 325 xi (2000.09-2005.02) 192km » 10F1007-JPN jpn
wybrany samochód: 
Bmw 3 Touring (e46) 325 Xi (2000.09-2005.02) 192km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

filtr oleju 10F1007-JPN JPN

10F1007-JPN filtr oleju JPN
30.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek
3 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

10F1007-JPN

producent:

JPN

NISSAN ALMERA CD20 2.0D 96->, SUNNY CD20 2.0D ->93, TERRANO TD27T 2.7TD 89->, VANETTE LD23D 2.3D 92->, PRIMERA 2.0D -93.04, PATROL RD28T 2.8TD 89->, PATROL GR RD28T 2.8TD 88->, RD28TI 2.8TDI 87->, TD4
Gwint wewnętrzny [mm] : 1 - 12UNF

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie filtr oleju 10F1007-JPN JPN

numery OEM:
NISSAN      15208-20N00
NISSAN      15208-20N01
NISSAN      15208-20N02
NISSAN      15208-20N10
NISSAN      15208-40L00
NISSAN      15208-40L02
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie filtr oleju 10F1007-JPN JPN w samochodach:

Opinie Klientów o filtr oleju 10F1007-JPN JPN:

Mateusz, Zgorzelec
2023-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.