Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Volvo C70 II kabriolet (542) 2.4 i (2006.03-2009.10) 170km » 10F1008-JPN jpn
wybrany samochód: 
Volvo C70 Ii Kabriolet (542) 2.4 I (2006.03-2009.10) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

filtr oleju 10F1008-JPN JPN

10F1008-JPN filtr oleju JPN
12.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

10F1008-JPN

producent:

JPN

NISSAN ALMERA GTI SR20DE DOHC 2.0I 16V 96->, MICRA 1.0I 16V 93->, 1.2I 16V 03->, 1.3I 16V 93->, 1.4I 16V 03->, NOTE CR14DE DOHC 1.4I 16V 06->, PRIMERA SR20DI/DE DOHC 2.0I 16V 90->, PRIMERA GT SR20DE D
Gwint wewnętrzny [mm] : 3/4 - 16UNF

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie filtr oleju 10F1008-JPN JPN

numery OEM:
NISSAN      15208-53J00
NISSAN      15208-53J01
NISSAN      15208-70J00
NISSAN      15208-AX625
NISSAN      15208-BX000A
NISSAN      A5208-70J00
NISSAN      AY100-NS005
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie filtr oleju 10F1008-JPN JPN w samochodach:

Opinie Klientów o filtr oleju 10F1008-JPN JPN:

Mateusz, Zgorzelec
2023-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.