Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 10F1027-JPN jpn

FILTR OLEJU INFINITI 10F1027-JPN JPN

10F1027-JPN FILTR OLEJU INFINITI JPN
19.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

10F1027-JPN

producent:

JPN

INFINITI Q30, Q50, Q60 2013->
Wysokość [mm] : 86
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: HU7116Z
Numer dostawcy: 10F1027-JPN

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie FILTR OLEJU INFINITI 10F1027-JPN JPN

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      270 180 00 09
MERCEDES-BENZ      270 180 01 09
MERCEDES-BENZ      270 184 00 25
MERCEDES-BENZ      270 184 01 25
MERCEDES-BENZ      A 270 180 00 09
MERCEDES-BENZ      A 270 180 01 09
MERCEDES-BENZ      A 270 184 00 25
MERCEDES-BENZ      A 270 184 01 25
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie FILTR OLEJU INFINITI 10F1027-JPN JPN w samochodach:

Opinie Klientów o FILTR OLEJU INFINITI 10F1027-JPN JPN:

2023-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.