Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Alfa Romeo 147 (937_) 1.9 JTD (937AXD1A, 937BXD1A) (2000.10-2002.08) 110km » 10F3000-JPN jpn
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 147 (937_) 1.9 Jtd (937axd1a, 937bxd1a) (2000.10-2002.08) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

filtr oleju 10F3000-JPN JPN

10F3000-JPN filtr oleju JPN
15.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

10F3000-JPN

producent:

JPN

MAZDA 626 F6/8/FE 1.6, 1.8, 2.0 85->91, E2000 FE 2.0/2.0I 88->94, 929 FE 2.0 87->, F2 2.2I 12V 87->88, KIA SPORTAGE FE 2.0I 16V 94->, ASIA ROCSTA JF8E/F 1.8I 92->
Gwint wewnętrzny [mm] : M20 x 1,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie filtr oleju 10F3000-JPN JPN

numery OEM:
ISUZU      8-93156-750-0
MAZDA      0866-23-802
MAZDA      15208-HC400
MAZDA      26300-02750
MAZDA      8-93156-750-0
MAZDA      JE15-14-302
MAZDA      JEY0-14-302
MAZDA      JEY0-14-3029A
MAZDA      JEY0-14-302A
MAZDA      JEYO-14-302
MAZDA      MD135735
MAZDA      MD325714
MAZDA      MD365876
MITSUBISHI      MD135735
MITSUBISHI      MD135737
MITSUBISHI      MD325714
MITSUBISHI      MD332687
MITSUBISHI      MD360935
MITSUBISHI      MD365876
MITSUBISHI      MZ690070
NISSAN      15208-HC400
HYUNDAI      26300-02750
KIA      0JE15-14-302
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie filtr oleju 10F3000-JPN JPN w samochodach:

Opinie Klientów o filtr oleju 10F3000-JPN JPN:

Mateusz, Zgorzelec
2023-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.