Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 10F8004-JPN jpn

filtr oleju 10F8004-JPN JPN

10F8004-JPN filtr oleju JPN
10.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

10F8004-JPN

producent:

JPN

NISSAN MICRA TD14 1.5D 98->, K9K-702/704 1.5DCI 03->, ALMERA K9K-702 1.5DCI 03->, PRIMERA F9Q 1.9DCI 03->, NOTE K9K 1.5DCI 06->, KUBISTAR K9K 1.5DCI 03->, QASHQAI K9K 1.5DCI 08->, SUZUKI BALENO XUD9T
Gwint wewnętrzny [mm] : M20 x 1,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie filtr oleju 10F8004-JPN JPN

filtr oleju 10F8004-JPN ma zastosowanie do modeli samochodów

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE filtr oleju 10F8004-JPN producenta JPN

NISSAN

152086F901, 152086F905, 1531001700, 1651066G00, 1651066G02, 1651086CA0, 1651086CB0, 2630029000, SU00100453

numery OEM:
NISSAN      15208-6F901
NISSAN      15208-6F905
NISSAN      15310-01700
NISSAN      16510-66G00
NISSAN      16510-66G02
NISSAN      16510-86CA0
NISSAN      16510-86CB0
NISSAN      26300-29000
NISSAN      SU001-00453
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie filtr oleju 10F8004-JPN JPN w samochodach:

Opinie Klientów o filtr oleju 10F8004-JPN JPN:

Mateusz, Zgorzelec
2023-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.