Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 50F0502-JPN jpn

FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW HYUNDAI 50F0502-JPN JPN

42.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

50F0502-JPN

producent:

JPN

SANTA FE III 2.2CRDI/3.5I /SANTA FE IV 2.2CRDI 20012 ->/CARNIVAL III 2.2CRDI/ SORENTO III 2.2CRDI/3.5I
automatyczna skrzynia biegów
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 463213B000
Numer dostawcy: 50F0502-JPN

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW HYUNDAI 50F0502-JPN JPN

FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW HYUNDAI 50F0502-JPN ma zastosowanie do modeli samochodów

KIA

CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

Numery OE FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW HYUNDAI 50F0502-JPN producenta JPN

KIA

463213B000

HYUNDAI

463213B000

numery OEM:
HYUNDAI      46321-3B000
KIA      46321-3B000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW HYUNDAI 50F0502-JPN JPN w samochodach:

Opinie Klientów o FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW HYUNDAI 50F0502-JPN JPN:

2023-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.