Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 7014039 kamoka

PASEK WIELOROWKOWY 4PK875 7014039 KAMOKA

7014039 PASEK WIELOROWKOWY 4PK875 KAMOKA
14.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7014039

producent:

KAMOKA

EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Długość [mm] 875
Ilość żeber 4

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PASEK WIELOROWKOWY 4PK875 7014039 KAMOKA

PASEK WIELOROWKOWY 4PK875 7014039 ma zastosowanie do modeli samochodów

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

ROVER

75, 45 I, 25 I, 75 I Tourer, STREETWISE, CITYROVER, 25 COMMERCE

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

HONDA

CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

KIA

CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

SUBARU

LEGACY III, IMPREZA, OUTBACK, FORESTER, JUSTY III, LEGACY IV, TRIBECA

CHRYSLER

VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C

Numery OE PASEK WIELOROWKOWY 4PK875 7014039 producenta KAMOKA

ALFA ROMEO

60543218

MAZDA

38920PM3003, 38920PM3003B, B3C718381B9F, B3C718381, B3C718381A9C, B3C718381X, B3P515908

HONDA

38920PM3003, 38920PM3014, 38920PM3505, 38920PM5A12, 38920PM5A13, 38920PO8004, 56992P2T003, 56992P2T004, 56992P30003, 56992P30004, 56992PO3004

HYUNDAI

2521221200, 2521221220, 2521223000, 2521223021, 2521224320, 2521224350, 9771322000

KIA

MB3C718381B

CHRYSLER

04668380AA, 04668380AB, 04668380AC, 04668380AE, 04668380AF, 4668380AA, 4668380AB, 4668380AC, 4668380AD, 4668380AE, 4668380AF, K04668380AA, K04668380AC

numery OEM:
ALFA ROMEO      60543218
BMW      11287536345
CHRYSLER      04668380AA
CHRYSLER      04668380AB
CHRYSLER      04668380AC
CHRYSLER      04668380AE
CHRYSLER      04668380AF
CHRYSLER      4668380AA
CHRYSLER      4668380AB
CHRYSLER      4668380AC
CHRYSLER      4668380AD
CHRYSLER      4668380AE
CHRYSLER      4668380AF
CHRYSLER      K04668380AA
CHRYSLER      K04668380AC
HONDA      38920PM3003
HONDA      38920PM3014
HONDA      38920PM3505
HONDA      38920PM5A12
HONDA      38920PM5A13
HONDA      38920PO8004
HONDA      56992P2T003
HONDA      56992P2T004
HONDA      56992P30003
HONDA      56992P30004
HONDA      56992PO3004
MAZDA      38920PM3003
MAZDA      38920PM3003B
MAZDA      B3C7-18-381B-9F
MAZDA      B3C718381
MAZDA      B3C718381A9C
MAZDA      B3C718381B9F
MAZDA      B3C718381X
MAZDA      B3P5-15-908
MAZDA      B3P515908
HYUNDAI      2521221200
HYUNDAI      2521221220
HYUNDAI      2521223000
HYUNDAI      2521223021
HYUNDAI      2521224320
HYUNDAI      2521224350
HYUNDAI      9771322000
KIA      MB3C718381B
LEXUS      9008091088
LEXUS      9008091212
LEXUS      99364208808P
LEXUS      9936480880
AUSTIN-HEALEY      GFB375
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie PASEK WIELOROWKOWY 4PK875 7014039 KAMOKA w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.