Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Ssangyong REXTON (Y400, Y450) 2.0 Napęd na wszystkie koła (POX) (2018.07-???) 224km » 7014056 kamoka
wybrany samochód: 
Ssangyong Rexton (y400, Y450) 2.0 Napęd Na Wszystkie Koła (pox) (2018.07-???) 224km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PASEK WIELOROWKOWY 4PK962 7014056 KAMOKA

7014056 PASEK WIELOROWKOWY 4PK962 KAMOKA
16.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7014056

producent:

KAMOKA

EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Długość [mm] 962
Ilość żeber 4

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PASEK WIELOROWKOWY 4PK962 7014056 KAMOKA

numery OEM:
ALFA ROMEO      60551888
ALFA ROMEO      71739623
DAIHATSU      9771333340
FIAT      46411595
FIAT      46448694
FIAT      46456894
FIAT      46537099
FIAT      46542302
FIAT      71753676
FIAT      7644875
FIAT      7644876
FIAT      7758972
FIAT      7765718
ISUZU      8943821060
LANCIA      46456894
LANCIA      46537099
LANCIA      46542302
LANCIA      71753676
MAZDA      B3C7-15-909C
MAZDA      B3C715909B
MAZDA      B3C715909C
MAZDA      B3J215909
NISSAN      11720-D4001
NISSAN      11720D4001
NISSAN      11920-F6501
NISSAN      11920F6501
NISSAN      A1920-F6501
NISSAN      A1920-F650A
NISSAN      A1920F6501
OPEL      1340603
OPEL      94382106
PEUGEOT      6455B2
RENAULT      7700861467
TOYOTA      99364-30960
VAUXHALL      1340603
CHEVROLET      25182778
CHEVROLET      96416336
HYUNDAI      2312733300
HYUNDAI      9771333340
KIA      0K2AA15908
KIA      0K30C15909D
KIA      9771333340
KIA      B3C7-15-909C
KIA      B3C715909C
FORD USA      1011695
FORD USA      6534255
FORD USA      91TF6C301B2C
FORD USA      91TX6C301B1C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie PASEK WIELOROWKOWY 4PK962 7014056 KAMOKA w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.