Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Audi A4 B7 Avant (8ED) 2.0 TDI (2004.11-2008.06) 140km » 7014059 kamoka
wybrany samochód: 
Audi A4 B7 Avant (8ed) 2.0 Tdi (2004.11-2008.06) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PASEK WIELOROWKOWY 4PK975 7014059 KAMOKA

7014059 PASEK WIELOROWKOWY 4PK975 KAMOKA
15.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7014059

producent:

KAMOKA

EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Długość [mm] 975
Ilość żeber 4

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PASEK WIELOROWKOWY 4PK975 7014059 KAMOKA

numery OEM:
CHRYSLER      04483174
CHRYSLER      04668303
CHRYSLER      K04668303
HONDA      38920PR7A01
HONDA      38920PR7A02
HONDA      38920PR7A04
HONDA      38920PR7A05
HONDA      56992 PK1 0031
HONDA      56992PK1003
HONDA      56992PK10031
HONDA      56992PK1004
HONDA      56992PK10041
HONDA      56992PK1013
HONDA      56992PK1014
HONDA      56992PK1023
HONDA      56992PK1024
HONDA      56992PK1505
MAZDA      F82A-15-909
MITSUBISHI      MD074251
MITSUBISHI      MD111147
MITSUBISHI      MD186123
MITSUBISHI      MD186124
MITSUBISHI      MD355002
PEUGEOT      575056
SUBARU      809213010
SUBARU      809213020
HYUNDAI      2521232520
HYUNDAI      2521233000
HYUNDAI      2521233050
HYUNDAI      2521233060
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie PASEK WIELOROWKOWY 4PK975 7014059 KAMOKA w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.